Szállítási információk

Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a webáruházon keresztül leadott, és a Szolgáltató által visszaigazolt megrendelés esetén a Megrendelő által meghatározott mennyiségű terméket becsomagolja, és a Megrendelő által választott szállítási módnak megfelelően a megjelölt magyarországi címre szállítja, és ott a Megrendelő – vagy az általa kijelölt harmadik személy – részére átadja.

Magyarország területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállításra nincs lehetőség.

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal, vagy postai küldeményként történik, illetőleg a Szolgáltató lehetőséget biztosít a megrendelt termékek személyes átvételére. Az egyes szállítási módokról, azok változásáról Szolgáltató minden esetben a weboldalon tájékoztatja ügyfeleit, valamint a Megrendelés leadásakor feltünteti az aktuálisan választható módozatokat. A termék kiszállításának vállalt határidejét Szolgáltató a webáruházban feltünteti. A kiszállítást követően Megrendelő a kézhez kapott terméket haladéktalanul, de legkésőbb 36 órán belül köteles mennyiségi és csomagolási szempontból ellenőrizni.

  • Házhozszállítás

990 Ft – A házhozszállítás a GLS futárszolgálattal történik. A munkanapokon 08:30 óráig a webáruházon keresztül véglegesített megrendelést a következő 2-3 munkanapon belül 17 óráig megkísérlik kiszállítani a megadott szállítási címre. A kézbesítést a GLS futárszolgálat kétszer kísérli meg, sikertelen második kézbesítés esetén a csomag visszaszállításra kerül a feladónak. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Házhozszállítás esetén fizethet előre online bankkártyás vagy PayPal fizetési móddal, illetve készpénzben vagy bankkártyával a futárnál.

  • Bolti átvétel

INGYENES - Bolti átvétel esetén online bankkártyás vagy PayPal fizetési módot választhat. Rendelését a kiválasztott bolt nyitvatartási ideje alatt veheti át, budapesti üzlet esetén a rendeléstől számított 2-3 munkanapon elteltével, míg vidéki üzleteink esetén a rendelést követő 4-5 munkanapon belül, melyről külön értesítést küldünk e-mailben. A termékek átvételére 5 munkanap áll rendelkezésére. A megrendelés átvételre vonatkozó szándékát a pénztárnál kell jelezni. Csomagját az Átvételi elismervény aláírásával veheti át kollégánktól.

A bolti átvétel az alábbi üzleteinkben lehetséges:

Douglas parfüméria Váci utca (1052 Budapest, Váci u. 11/A.)

Douglas parfüméria MOM Park (1123 Budapest, Alkotás út 53.)

Douglas parfüméria Árkád Pécs (7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky u. 11.)

Douglas parfüméria Árkád Szeged (6724 Szeged, Londoni krt. 3.)

Douglas parfüméria Árkád Győr (9027 Győr, Budai út 1.)

Douglas parfüméria Fórum (4024 Debrecen, Csapó u. 30.)

Douglas parfüméria Malom Bevásárlóközpont (6000 Kecskemét, Korona u. 2.)

Douglas parfüméria Szeged (6720 Szeged, Kölcsey u. 5.)

Douglas parfüméria Csaba Center (5600 Békéscsaba, Andrássy út 37-43.)

Douglas parfüméria Korzó Bevásárlóközpont (4400 Nyíregyháza, Jókai - Nagy Imre tér)

Douglas parfüméria Agria Park (3300 Eger, Törvényház u. 4.)

  • Személyes átvétel Csomagpontokon, csomagautomatákból

690 Ft – A munkanapokon 08:30 óráig a webáruházon keresztül véglegesített megrendelést, a következő 2-3 munkanapon belül 17 óráig megkíséreljük kiszállítani a megadott átvételi pontra, csomagautomatába.

PostaPont, Posta Csomagautomata

A megrendelt termékek átvételére 51 Csomagautomata, 185 MOL PostaPont, 265 Coop PostaPont és 2600 postai PostaPont közül választhat. A csomag kiválasztott Posta csomagautomatába való érkezéséről az MPL SMS-ben és e-mailben is értesíti a címzettet, melyet követően csomagját egyszerűen, az SMS-ben, illetve e-mailben kapott azonosító és saját telefonszáma megadásával veheti ki az automatából. Amennyiben a megrendelés PostaPontra történő szállítását kéri, úgy az MPL a küldemény kiválasztott PostaPontra érkezéséről SMS-ben vagy e-mailben értesíti, míg a küldemény átvételéhez érvényes személyazonosító okmányának, illetve az SMS-ben vagy e-mailben kapott értesítésnek a bemutatása szükséges.

A küldemények őrzési ideje PostaPonton az értesítést követő 5 munkanap, Csomagautomata esetén pedig az értesítéstől számított 2 munkanap. Ha küldeményét az automatából 2 munkanapon belül nem tudja átvenni, úgy a határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják valamely közeli postára, melyről újabb értesítést kap SMS-ben, és további 5 napja van átvenni csomagját.

Amennyiben ezt a szállítási módot választja, úgy fizethet előre online bankkártyás vagy PayPal fizetési móddal, illetve a csomag átvételekor készpénzben, és az átvétel helyszínétől függően bankkártyával is (MOL PostaPontok mindegyikén és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.) Felhívjuk figyelmét, hogy Csomagautomatába történő szállítás esetén csak bankkártyás fizetésre van lehetőség.

GLS csomagpontok, GLS csomagautomaták

A megrendelt termékek átvételét 650 db GLS csomagpont és 20 db csomagautomata biztosítja.

A GLS SMS-ben és e-mailben értesíti a címzettet, ha a csomagot a kiválasztott GLS CsomagPontba, illetve csomagautomatába kiszállította. A küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre. GLS CsomagPontba történő szállítás esetén érvényes személyazonosító okmány bemutatása szükséges a küldemény átvételéhez, ha pedig csomagautomatából veszi át küldeményét, úgy a GLS által SMS-ben és e-mailben küldött azonosító kód és a csomagszám megadása szükséges. A sikeres csomagfelvételről a címzett e-mailben kap visszaigazolást. A küldemény GLS CsomagPontba, illetve csomagautomatába érkezését követő második és negyedik munkanapon a GLS ismételt értesítő e-mailt küld a címzettnek, ha a küldeményt még nem vette fel a címzett. Ha az 5 munkanapos határidő alatt az átvétel nem történik meg, a csomagot a GLS a 6. munkanapon visszaküldi a feladónak.

Amennyiben ezt a szállítási módot választja, úgy fizethet előre online bankkártyás vagy PayPal fizetési móddal, illetve az átvételkor utánvéttel. Készpénzes fizetési lehetőség minden átvételi ponton biztosított, a legtöbb helyen bankkártyát is elfogadnak. Felhívjuk figyelmét, hogy GLS csomagautomatába történő szállítás esetén csak bankkártyás (elfogadott kártyatípusok: Visa, Maestro vagy MasterCard) fizetésre van lehetőség.

 

KIEMELT IDŐSZAKBAN (pl. Glamour Napok, JOY Napok, Black Friday, Karácsony) A MEGNÖVEKEDETT FORGALOMNAK KÖSZÖNHETŐEN NÉHÁNY NAPPAL MEGHOSSZABBODHAT A SZÁLLÍTÁS HATÁRIDEJE. TEKINTETTEL ARRA, HOGY A KIEMELT IDŐSZAKOKBAN ÉRVÉNYESÜLŐ HOSSZABB SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ ELTÉR AZ ÁLTALUNK ALKALMAZOTT SZOKÁSOS SZERZŐDÉSI GYAKORLATTÓL, ÍGY ILYEN ESETEKBEN KÜLÖN FIGYELEMFELHÍVÓ TÁJÉKOZTATÁST JELENÍTÜNK MEG A WEBÁRUHÁZ FELÜLETÉRE TÖRTÉNŐ BELÉPÉSKOR.

Utoljára megtekintett termékek