Végkiárusítás! Karl Lagerfeld + ModelCo termékek most 70% kedvezménnyel online, amíg a készlet tart!*

Tájékoztató változásról

Tájékoztató a Parfümerie Douglas webáruház Általános Szerződési Feltételeinek módosulásáról

Tisztelt Vásárló!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Társaságunk módosította a Parfümerie Douglas webáruház Általános Szerződési Feltételeit.

Alábbiakban részletezzük az Általános Szerződési Feltételek módosítással érintett rendelkezéseit, mely módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt Általános Szerződési Feltételeink („ÁSZF”) elérhetők honlapunkon, a www.douglasshop.hu oldalon, az „Általános szerződési feltételek” menüpont alatt.

Valamennyi módosítás 2019. november 1. napján lép hatályba.

1.     Az ÁSZF 3.3. pontja az alábbi két bekezdéssel egészült ki:

Új rendelkezések:

Amennyiben a Megrendelő rendelkezik Douglas törzsvásárlói kártyával, úgy a webáruházban vásárolt termékek vonatkozásában is jogosult hűségpontokra. Szolgáltató kifejezetten felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy a megvásárolt termékek után a Szolgáltató csak abban az esetben tudja jóváírni a hűségpontokat a Megrendelő javára, ha a Megrendelő vagy a regisztrációs folyamat során megadja kártyaszámát, vagy felhasználói fiókkal nem rendelkező Megrendelő a vásárlói adatok megadásakor kitölti a törzsvásárlói kártya számát tartalmazó rovatot.

Szolgáltató felhívja továbbá a Megrendelő figyelmét, hogy a webáruházban kizárólag hűségpontok gyűjtésére és jóváírására van lehetőség. Az összegyűjtött hűségpontok alapján a Szolgáltató által a Megrendelő részére kiállított hűségcsekk összege a webáruházban leadott megrendelés végösszegében nem érvényesíthető, a Megrendelő azt kizárólag az általa kiválasztott Douglas parfümériában használhatja fel vásárlása során.

2.     Az ÁSZF 3.6. pontja az alábbi bekezdésekkel egészült ki:

Új rendelkezések:

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy azon Megrendelő esetében, aki az általa megadott szállítási címen nem veszi át a megrendelt termékeket legalább két egymást követő alkalommal, újabb megrendelést a Megrendelőtől csak abban az esetben fogadjon el, ha a Megrendelő a megrendelt termékek ellenértékét a Szolgáltató részére előre megfizeti, majd azokat az általa kiválasztott Douglas parfümériában személyesen átveszi. Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy amennyiben a jelen pontban írt körülmények fennállása ellenére a Megrendelő az utánvétes fizetési módot választja soron következő megrendelésének leadásakor, úgy a Szolgáltató jogosult visszautasítani e megrendelés elfogadását.

Amennyiben a Megrendelő két alkalommal elmulasztotta átvenni rendelését, a kiszállítás felfüggesztése megszüntetésének feltétele, hogy a Megrendelő az újabb megrendelésben szereplő termékek vételárát előre megfizesse és azokat személyesen átvegye. A kiszállítás felfüggesztéséről, valamint a felfüggesztés megszüntetésének feltételeiről a Szolgáltató írásban is tájékoztatja a Megrendelőt.

Amennyiben a Megrendelő a Szolgáltató fenti tájékoztatásának kézhezvételétől számított 8 napon belül nem, vagy csak részben egyenlíti ki lejárt tartozásának összegét, úgy a Szolgáltató jogosult törölni a megrendelést. A megrendelés törlése esetén a Szolgáltató jogosult a megrendelés kiszállításának meghiúsulásával és törlésével összefüggésben felmerült indokolt költségeit felszámítani és kiszámlázni a Megrendelő felé.

A Douglas törzsvásárlói kártyával rendelkező Megrendelő nem jogosult hűségpontok jóváírására azon vásárlások után, melyektől a Megrendelő a megrendelés leadását követően elállt, vagy amelyek a megrendelt termék átvételének Megrendelő általi elmulasztása miatt nem teljesültek.

Budapest, 2019. október 14.

”Parfümerie Douglas” Kft.

 


 

Kedves Vásárló/Látogató!

 

Tájékoztatjuk, hogy adatkezelési tájékoztatónk módosításra került, mely az alábbi pontokat érinti:

5. pont: a webáruházban elérhető termékek megrendelésekor megadott mobiltelefonszám adat kezelésének jogalapját módosítottuk azon személyek esetében, akik a megrendelést személyesen, az üzletben veszik át.

13. pont: a kamerarendszer üzemeltetésével összefüggő adatkezelés jogalapja.

16. pont: a GLS General Logistics Systems Hungary Kft. önálló adatkezelővel történő együttműködés során történő adatkezelés.

17. pont: a Társaságunk által igénybe vett adatfeldolgozók köre kiegészült a KBOSS.hu Kft.-vel.

19. pont: az érdekmérlegelés hatályát kiterjesztettük a webáruházi megrendelést személyesen, az üzletben átvevő érintettek mobiltelefonszámának kezelésére is.

 

A módosítások hatályba lépésének időpontja: 2019. június 6.

A tájékoztató teljes szövegét az ’Adatkezelési tájékoztató’ menüpontra kattintva olvashatja el.

 

Üdvözlettel:

”Parfümerie Douglas” Kft.

 


 

Tájékoztató a Parfümerie Douglas webáruház Általános Szerződési Feltételeinek módosulásáról

Tisztelt Vásárló!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy Társaságunk módosította a Parfümerie Douglas webáruház Általános Szerződési Feltételeit.

Alábbiakban részletezzük az Általános Szerződési Feltételek módosítással érintett rendelkezéseit, mely módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt Általános Szerződési Feltételeink („ÁSZF”) elérhetők honlapunkon, a www.douglasshop.hu oldalon, az „Általános szerződési feltételek” menüpont alatt. Valamennyi módosítás 2019. június 1. napján lép hatályba.

Tájékoztatjuk, hogy 2019. június 1. napjától a webáruházunkban megvásárolható termékek megrendelésekor választható szállítási lehetőségek körét is kibővítjük, az igénybe vehető új szállítási módokról és azok díjáról a https://www.douglasshop.hu/szallitasi-informaciok linkre kattintva tájékozódhat.

1.    Az ÁSZF 3.4. pontjának hatodik bekezdése az alábbi szerint módosult:

Korábbi rendelkezés:

A Szolgáltató a rendelhető termékek minimális mennyiségét nem határozza meg, azonban az egyes termékek, illetőleg termékcsoportok esetében jogosult a kiszerelés minimális mennyiségét meghatározni.

Új rendelkezés:

A Szolgáltató a rendelhető termékek minimális mennyiségét nem határozza meg, azonban az egyes termékek, illetőleg termékcsoportok esetében jogosult a kiszerelés minimális mennyiségét meghatározni. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy egyes termékek, illetve termékcsoport vonatkozásában meghatározza az adott Megrendelő által megvásárolható maximális mennyiséget, mely a korlátozás ténye minden esetben feltüntetésre kerül a termék, illetve termékcsoport saját oldalán.

 

2.    Az ÁSZF 3.5. pontja az alábbi rendelkezéssel egészült ki:

Új rendelkezés:

Szolgáltató kifejezetten felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy a Szolgáltató működése szempontjából kiemelt időszakokban (Glamour Napok, JOY Napok, Black Friday, Karácsony) a megnövekedett forgalomnak köszönhetően a webáruházban feltüntetett szállítási határidő néhány nappal meghosszabbodhat. Tekintettel arra, hogy a kiemelt időszakokban érvényesülő szállítási határidő eltér a Szolgáltató által alkalmazott szokásos szerződési gyakorlattól, így ilyen esetekben a Szolgáltató külön figyelemfelhívó tájékoztatást jelenít meg a webáruház felületére történő belépéskor.

 

3.    Az ÁSZF 3.6. pontjának első, harmadik, hatodik és hetedik bekezdései az alábbiak szerint módosultak:

Korábbi rendelkezések:

A Szolgáltató a Megrendelő által leadott, majd elektronikus úton visszaigazolt megrendelése alapján a Szolgáltatás ellenértékéről, a megrendelésben szereplő termék(ek) árának összesítése mellett számlát állít ki, melyet a termék(ek) kiszállításával egyidejűleg bocsát Megrendelő rendelkezésére a csomagban, illetve e-mailben, a Megrendelő által nyomtatható formában.

Az egyes megrendelések elküldését követő elektronikus visszaigazolás tartalmazza az adott megrendelés ellenértékét és szállítási költségét. A megrendelt és kiszállított termék ellenértékét valamint a kiszállítási díját Megrendelő az alábbi fizetési módokon egyenlítheti ki Szolgáltató felé:

3.6.1.     Készpénzes utánvéttel a futárszolgálat/postai szolgáltató képviselőjénél;

3.6.2.     PayPal/bankkártyás fizetéssel;

3.6.3.     Személyes átvétel, illetve 100.000,- forintot meghaladó összértékben leadott megrendelés esetén kizárólag PayPal vagy bankkártyás fizetéssel.

Szolgáltató jogosult az újabb megrendelés kiszállítását felfüggeszteni, amennyiben Megrendelőnek bármilyen lejárt tartozása áll fenn Szolgáltatóval szemben. A megrendelés kiszállításának felfüggesztése mindaddig fennmarad, ameddig Megrendelő lejárt tartozását nem teljesíti Szolgáltató felé. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a jogszabályban meghatározott mértékű késedelmi kamat felszámítására jogosult.

Személyes átvétel esetén a Szolgáltató e-mailen tájékoztatja a Megrendelőt a termék átvételének lehetőségéről. Szolgáltató a Megrendelő által megrendelt terméket a Megrendelő fenti tájékoztatásától számított 5 munkanapig tartja rendelkezésre. Amennyiben Megrendelő az általa megrendelt terméket 5 munkanapon belül a Szolgáltatótól nem veszi át, úgy Szolgáltató Megrendelő részére e-mailben küld tájékoztatást a megrendelés lezárásáról és a termék ellenértéke visszafizetésének feltételeiről. A megrendelt termék Megrendelő általi átvételének elmaradása esetén Szolgáltató a termék ellenértékét visszafizeti Megrendelő részére oly módon, hogy annak összegét átutalja a Megrendelő által írásban megadott bankszámlaszámra, a Megrendelő tájékoztatásának kézhezvételét követő 14 napon belül. Szolgáltató visszafizetési kötelezettségének teljesítésével minda